Monday 10 March 2014

Please Come Back MH370


8/3/14..kehilangan mu sangat misteri wahai MH370..ramai jiwa yang sedang menanti kepulanganmu..doa kami sering bersama..harapan kami masih sama agar kau kembali pulang dengan selamat..
pergi mu tanpa dapat dikesan..hilang dari rada dengan tiba2 tanpa dapat dikesan..

Hari ketiga kehilangan MH370, macam korang semua maklum sekarang tengah kecoh pasal hilangnya pesawat MAS MH370..bagi aku sendiri,walaupun tkde ahli keluarga kt dalam pesawat tu,tapi aku still rasa touching..touching sangat bila mengenangkan nasib mereka2 yang dalam pesawat tu..touching bila teringat keluarga mangsa yang masih menunggu dan berharap kepulangan MH370.. xtahu macam mana nak story sb kalau story pun korang dah sedia maklum pasal cerita ni kan..aku just nak share perasaan aku sekarang..agaknye la kalau family aku yang ada sekali dalam pesawat tu xtahu macam mana nak cakap..bagi aku sendiri,kejadian ni membuatkan hati aku rasa sentap..Setiap kali baca berita2 yang berkaitan dengan MH370 ni,harap sangat yang masih ada harapan bahawa mereka selamat..tapi semua ni hanya Allah yang mengetahui..Dia yang merancang segalanya dan hanya padaNya kita berserah..aku sendiri xboleh nak bayangkan kalau duduk kt tempat mereka..macam mana nasib mereka..kalau masih bernyawa macam mana keadaan mereka.kalau dah terhempas mana buktinya..ni la yang menjadi persoalan pada rakyat malaysia sekarang..

so korang2 jom la sama2 kita doakan semoga mereka selamat..semoga Tuhan beri petunjuk pada pencarian ini..sesugguhnya penantian itu satu penyeksaan,namun kami akan setia menanti kepulangan dan khabar berita tentang mu MH370..


No comments:

Post a Comment