Thursday 16 May 2013

my superrb hero & heroin

huissshh..agak lama jari aku xmenari2 di atas keyboard ni untuk menulis atau lebih tepat untuk meluahkan perasaan sendiri..almaklum la agak sibuk menghabiskan stok novel..so sekarang agak2 dh free tkde kerja ak pn boring tahap gaban  xthu nak buat ap so lets go babe...


okehhh..ade nampak itu gambarr...??amik aura syed azri jp.. sebenarnyer aku baru je habis bace novel USD (untuk semua dosaku) untuk kali ke3..kali ke3 kau..aku pun hairan mcm mana novel boleh ak katam sampai 3 kali,tapi tafsir yang tak sampai pun setebal novel 7 hari mencintaiku tu boleh plak ak xhabis bce lagi,padahal tahun lepas lagi beli tu...aisshhhh..syaitannnnnnnnnnnnn!!!itulah pengaruh utama...


tapi serius oww..wa cakap sama lu..novel USD ni memang lain dari yang lain..aku paling suka jalan cerita dia..novel ni pun banyak bagi aku pengajaran..pengajaran apa,korang bace la sendiri okehh...lagipun aku terbawa2,teragau2 dengan watak syed azri ni..walaupun aura gambar yg aku letak ni tkde ciri2 syed azri, sebab utama oscoss la hero kt atas ni tkde SSB like tuan syed kn..hihhii..never mind..tu aku tolak tepi..sebab aku cuma nak amik aura hemsem je..kartun ni smart what..macho..so aku nak bayangkan ni tuan syed la..



wokeyyy..ni plak aku nak imaginkan watak nur lisa versi jumaera jane or we also call it si kumtum rejong..haha..lau yang sape2 bace USD ni taw la sape nur lisa ni kan..watak nur lisa paling aku suka..aku boleh imagine dia ni orang macam mana...selamber habiss la masa time tinggal serumah dengan syed azri kan..sampai la diaorang couple..wokeyy,aku nak cite disebalik watak lisa ni aku dapat compare kan dengan diri sendiri..yelah sape xpernah buat dosa kan..cuma yang membezakan nur lisa dengan diri sendiri,aku tkde la seteruk nur lisa sampai clubing,minum,n so on kn..cume aku terbayangnyer aku pun pernah buat silap..silap apa...??haaa..yang tu korang tkyh la tahu..nak pikir jugak??lantak korang la..tapi korang jangan la pikir aku buat benda2 pelik plak okehh..cukup aku kate yang aku pun pernah buat dosa..setiap manusia pasti pernah buat kesilapankan..termasuk la diri aku yang lemah germelai ni..akhahak..tapi tu cerita zaman dinousorr dulu la,time study jauh dari mak bapak kn so hidup taw nk enjoy jela kan..sekarang aku dah jumpa jalan yang betul so after all aku rasa diri aku ni banyak sangat kekurangan,kelemahan dan y not aku baiki diri aku ni sikit demi sikit kan..dan jalan yang terbaik masa aku duk tempat orang ni la aku kena belajar untuk hargai diri aku sendiri dan cuba untuk jadi macam watak nur lisa versi ustazah..kembali ke jalan yang benar..(gaya macam aku ni sesat je dulu kan)tkde la sesat sangat cume melencong je skit...tp tkpe la..sekurang-kurangnya aku cuba untuk baiki diri aku sendiri..



okeyyy guys...nie nur lisa versi ustazah..(dalam bayangan aku la) agak2 sama x muka nur lisa yang x bertudung dengan yang pakai tudung ni..??boleyy la kan..aku amik pic ni pun sebab aku suka tengok girl ni..even muka masam macam jeruk pun but still cute okehh.. hohohoho..sekarang aku demam dengan baca novel je..sampai dh berimaginasi sendiri..tidur novel,makan novel,nasib mandi pun aku x usung bawak novel skali..lau x lecun la novel ak oww..rugi je aku beli kn...

so guys cerita aku pada petang ni sebenarnya just nak exercise kan tangan menaip panjang2 disamping nak tunggu jam berdetik sampai pukul 5.oo p.m...5.oo p.m masa untuk angkat kaki angkat punggung dari ofiss..hihi.. tkde la pukul 5.00 p.m tepat2 aku teruss chau..lebih skit la dalam15 minit..(tp lau bos tkde bedal je..mcm hari ni)hahaha.. bosan kau tkde kerja,bos xmasuk dengan kerjanye tkde,memang bosan dh terlebih tahap nihh..dari pagi duk on9 je....wokeyy la..dah lenguhh dh tangan ni duk menaip..so aku tinggalkan korang dengan lagu kt bawah ni ekk..sempena hari guru kan..so amik la mud ari guru skit..hihi..




ok2..aku tahu lagu ni xsesuai dengan en3 kt atas tu kan..tkpe la..janji enjoy okehh..









No comments:

Post a Comment